1. Pitanje broj: #49412
Postovani, zelio bih da se posavjetujem u vezi sa pravilnom ishranom, tj. Optimalnom kolicinom proteina, ugljenih hidrata, masti, jer vjezbam (dnevno oko 200 sklekova, 100 zgibova, 60 trbusnjaka) i u 15 dana trcim oko 4-5 km. Unaprijed hvala petar
Odgovoreno: 07. 01. 2010.
• Poštovani,
Savetovanje i određivanje pravilne ishrane zahteva više od ovoga što ste napisali i naravno, više mesta i vremena. Nabolji savet je onaj koji vas ovom prilikom neće zadovoljiti, a to je da odete kod nutricioniste i sve ovo raspravite na osnovu merenja koja se moraju prethodno uzvršiti. Tek onda se može govoriti o usklađivanju proteina, ugljenih hidrata i masti prema vašim potrebama.
Pozdrav