Poštovana, Imate dobru težinu. Problem može biti druge prirode, zašto sebe doživljavate kao osobu koja treba da smrša?! Koliko, dokle? Da li dnevno sakupite sat vremena umerene fizičke aktivnosti? Da li se raznovrsno hranite? To su prava pitanja za vas. Pozdrav