Postovani, u moru preparata koji sluze kao "pomoc mrsavljenju" dodjosmo i do zelene kafe. Naime mene interesuje da li je ona stetna po zdravlje, jer citajuci sastojke ja kao laik lako bih rekla da je bezazlen napitak, medjutim slusala sam svakakvih prica, da je štetna da škodi plodnosti devojaka i sl. Pa me iskreno interesuje vase strucno misljenje? Da li je i kioliko stetna zelena kafa?
Poštovana, Ja nemam iskustava i saznanja o tome. Postoji jedan opšti savet koji su dali stručnjaci za ishranu a to je da ako nešto zvuči toliko dobro da je neverovatno - najverovatnije tako i jeste, da je neverovatno, odnosno da to ipak nije moguće! Dok stručnjaci mukotrpno razobliče jednu vrstu prevare, lažnih, neproverenih tvrdnji, na tržištu se već našlo takvih novih sto preparata i tvrdnji. Eto, to mogu da kažem. Pozdrav