1. Pitanje broj: #48569
Poštovani, da li se u dvopek dijeti za doručak može zameniti jabuka sa mandarinom ili narandžom? Piše doručak-1 dvopek, 1 jabuka i šolja kafe a ja bih 1dvopek, 1 mandarina i šolja kafe ili čaja?
Odgovoreno: 18. 12. 2009.
• Poštovana,
Posle un dijete, pa kupus dijete i mnogih drugih, došlo je vreme da čujemo i za dvopek dijetu. Nisam upoznat šta i kako je autor te dijete imao na umu kada je to kreirao. Što se tiče voća generalno, možete jesti ono voće koje imate, koje vam je na raspolaganju. Naravno da je potrebna mešovitost i u izboru voća, tako da na red dođu nekada i jabuka i mandarina ili bilo šta u datoj sezoni.
taj doručak, kako ste ga opisali u dvopek dijeti, je sasvim slab i sasvim jednostran. Ali, to me niste pitali.
Pozdrav