1. Pitanje broj: #48426
Cenjeni, pisem vam ponovo u nadi da cete mi pomoci. Imam 23 godine, visina 163 a kilaza varira od trenutnih 46 kg do 48 kg, sto mi predstavlja velik problem. Iskreno receno jako slabo jedem, lenja sam kad je hrana u pitanju i veoma se plasim za svoje zdravsetveno stanje. Genetski nemam na koga da budem "debela" ali mislim da bi mi bar jedno 5-6 kg vise znacilo. Molim vas ovim putem da me posavetujete o ishrani i nekim tabletama za povecanje telesne tezine. Zbog ovog problema cesto dolazim u sukob sa bratom, roditeljima, momkom. Svima smeta moja mrsavost kao i meni samoj i zelim da to promenim u sto skorije vreme. Zamolila bih vas da mi odgovoite na mail jer nisam bas cesto u mogucnosti da posetim vas sajt. Unapred hvala
Odgovoreno: 17. 12. 2009.
• Poštovana,
Treba da jedete više, planski, u određeno vreme, kao što bi poštovali vreme i dozu nekog leka. Nutricionista bi vam pomogao da vam organizuje ishranu sa oko 1800 kcal. Jedite tri obroka, užine između, mešovito, ali ne mnogo slatkih namirnica i sokova i ne baš masne namirnice. 2-3 čaše mleka / jogurta dnevno obavezno, voće, povrće, parče mesa za ručak obavezno, hleb, nemasna testa, testenina - sve je dozvoljeno.
Pozdrav