1. Pitanje broj: #48016
Postovani, imam 26 godina i 11 kg viska. Prije nekoliko mjeseci sam se porodila, ne dojim, pa bih vas zamolila za savjet kako da se rijesim suvisnih kilograma, inace, imam jako spor metabolizam. Jasno mi je da je najsigurniji nacin fizicka aktivnost i probusena kasika, ali nemam vremena za to i hranim se kad stignem. Mozda neka cajna mjesavina, biljne tablete i sl. . . . Ipak trazim najlaksi nacin. . . Hvala!
Odgovoreno: 11. 12. 2009.
• Poštovana,
Za višak težine tražite rešenje van ishrane i fizičke aktivnosti? U ovom trenutku nema takve tablete koja će sama rešiti taj problem. Svi traže najlakši način, zato postoji široko tržište koje vam nudi i to, da jedete koliko hoćete i ne budete aktivni a da gubite kilograme koji se ne vraćaju. Mislim da najlakši način neće biti i najuspešniji.
Pozdrav