1. Pitanje broj: #47952
Poštovani, da li je dozvoljena u kupus dijeti upotreba kuvanog paradajza umesto svežeg i upotreba junetine ili piletine umesto govedine?
Odgovoreno: 10. 12. 2009.
• Poštovana,
Moram da kažem da nisam upoznat sa kupus dijetom i raznim slikovito nazvanim dijetama iz časopisa. Na ovo ne bih ni reagovao nego nema drugog načina da pitanje skinemo sa liste pitanja. Savetujem vam da pronađete autora članka pa se kod njega raspitate.
Pozdrav