1. Pitanje broj: #47919
Problem sa ishranom ima moj deda koji ima 74. Godine, redovno ima obroke ali doktori stalno govore da je neuhranjen, on povremeno oseca malaksalost. Interesuje me koji bi vitamin njemu otvorio apetit i sta bi najbolje bilo da on konzumira od hrane. Molim vas odgovorite mi
Odgovoreno: 10. 12. 2009.
• Poštovana,
Neka deda jede sve šta mu se sviđa, ali da to ipak bude raznovrsna ishrana. Često starim ljudima apetit može popraviti da jedu u društvu, da hrana bude jače začinjena (ne mislim na preterano soljenje) , dakle bogatiji mirisi, ukusi, arome hrane treba da dođu do izražaja. Nema jednog vitamina koji bi mu otvorio apetit ali ima vitamina koji mu mogu nedostajati jednostavno zbog godina i slabljenja nekih funkcija u organizmu. Nabavite mu vitamine b12 i d-3. Možete ih naći u polivitaminskim kombinacijama, samo bez preterivanja u dozi.
Pozdrav