1. Pitanje broj: #47712
Postovani, imam problema sa probavom vec 3 meseca. U uzorku stolice potvrdjeno je prisustvo candide spp. Doktor mi daje linex i ranisan. Po internetu sam citao da se dugo leci i da je presudna dijeta. Zanima me da li je to tacno i koja hrana se preporucuje, odnosno ne preporucuje? Unapred zahvalan!
Odgovoreno: 10. 12. 2009.
• Poštovani,
Pošto ste tražili informacije na internetu verujem da ste naišli i na informacije o ishrani: ) prisustvo candide u crevima nije neočekivano i nije retkost, problem nastaje ako je veliki broj kolonija. Značajno prisustvo candide u crevima ukazuje na druge probleme i te probleme treba lečiti. Kompromitovan imunitet, preterana upotreba antibiotika i sl. Ranisan nema veze sa lečenjem candide, linex posredno pomaže, koristan je. Sa svojim doktorom popričajte o ovome.
Pozdrav