1. Pitanje broj: #46633
Postovani, moj tata (1948. God.) je hronicni bubrezni bolesnik (hronicna bubrezna insuficijencija) i ja zelim da mu u lecenju pomognem i ishranom. Zanima me kolika je preporucena (ili dozvoljena) dnevna doza kalijuma i natrijuma, i na cega bih jos trebala obratiti paznju, a u vezi je sa ishranom? Zahvalna cerka.
Odgovoreno: 01. 12. 2009.
• Poštovana,
Planiranje ishrane bubrežnih bolesnika je složen zadatak. Nemojte mu vi to planirati ako ste laik. Tome nije dorastao ni lekar opšte medicine. Posetite nutricionistu zajedno sa ocem i ponesite medicinsku dokumentaciju o bolesti.
Pozdrav