1. Pitanje broj: #45794
Postovani, brine me ucestalost mojih stolica kao i moja kilaza. Naime visok sam oko 170, a imam 52 kg. Ne uspevam da se ugojim, a na wc idem dnevno i po 5 puta. Da li mozda sa mojim metabolizmom nesto nije u redu, i kako da se ugojim? Hvala
Odgovoreno: 20. 11. 2009.
• Poštovani,
Predlažem da preko lekara opšte prakse i gastroenterologa ispitate stanje vaših organa za varenje. Posle toga neka vas upute na nutricionistu da dobijete plan ishrane prilagođen vama kako bi popravili stanje uhranjenosti i koji će uzeti u obzir nalaze lekara. U principu, morate jesti više, a selekcija namirnica mnogo zavisi od nalaza lekara.
Pozdrav