1. Pitanje broj: #44909
Postovani, ja sam bila kod nutricioniste i ona mi je odredila pravilnu ishranu, u okviru te ishrane mogu da pojedem slatkise do 450kcal u toku nedelje. Mene zanima da li ja fruktozu mogu da koristim kao dodatak za kafu? I da li se kolicina fruktoze koju staviljam u kafu racuna u kao slatkis koji smem da pojedem u toku nedelje do 450kcal. Unapred hvala
Odgovoreno: 11. 11. 2009.
• Poštovana,
Sve što pojedete što nije napisano u dijeti je prekoračenje i znači dodatak kalorija. Isto je za fruktozu, jer je to šećer i daje kalorije kao bilo koja vrsta šećera, odnosno ugljenih hidrata. Računajte da je 1 kaf kašičica fruktoze (šećera) oko 5g, tj 20 kcal, pa uklapajte. Naravno, uvek postoji mogućnost da povećate fizičku aktivnost, pogotovu ako je neredovna ili nedovoljna.
Pozdrav