1. Pitanje broj: #44353
Postovani, imam povisen pritisak 100/140 sum na srcu, zaliske. Kakvu ishranu preporucujete? Hvala
Odgovoreno: 07. 11. 2009.
• Poštovana,
Preporucujem ishranu sa smanjenim unosom soli, obratite pažnju da se ne radi samo o soli koju vi dodajete već i soli u namirnicama koja je dodata u proizvodnji. Preporucujem da proverite telesnu težinu, pa ako ste previše uhranjeni da izgubite neki kilogram, to doprinosi padu pritiska. A da bi se zdravo hranili, uključujući i eventualno mršavljenje, preporučujem da odete do nutricioniste. U svakom slucaju, blagotvorno je da jedete dosta povrća, voće, mlečne proizvode i to kroz više obroka u toku dana. Ukoliko ste i pod stresom, sto je danas uobicajena pojava, preduzmite nesto oko toga, probajte sa psihologom.
Pozdrav