1. Pitanje broj: #43250
Postovani doktore, mnogo me zanima sta vi mislite o ovoj dijeti. Dorucak - 1 parce crnog hleba+supena kasika pavlake ili sirka+ 2 virsle ili 1/2 kutije sardine, ili 1 jaje+ salata u neogranicenim kolicinama bez ulja. Uzina 2. 5 h posle dorucka voce, 1 jabuka ili 1 kruska ili 1 grejp ili mandarina. . . . Pola sata posle ove uzine uzimam opet 1 parce crnog hleba+ nesto od namaza za dorucak+ 1 casu jogurta ili kiselog mleka. Rucak 3h posle uzine, 1 parce crnog hleba + tanjir dinstanog povrca, 2-3 vrste povrca (sa mesom 2 puta nedeljno ili ribom 2 puta nedeljno) +salata u neogranicenim kolicinama bez ulja. Uzina 3 h posle rucka opet isto voce. Vecera 3h posle uzine ista kao rucak. Prvih 15 dana pijem caj od breze 20 min. Pre glavnih obroka, drugih 15 dana mesavinu caja od kukuruzne svile i kore krusine i poslednjih 15 dana mesavinu caja od korena vodopije i korena lincure. Pre rucka i vecere uzimam po dve tablete oligogal cr. Zanima me sta vi mislite o ovoj dijeti? Da li unosim sve ono sto je potrebno organizmu? I da li mozda mogu da narusim imunitet time sto sam ovako smrsala? Ipak je zdravlje na prvom mestu. Ja imam 26 godina visoka sam 156cm i sada imam 54. 4kg a imala sam pre dijete 58. 2 kg, sa ovom dijetom sam smrsala za 39 dana, 3. 8 kg (jos 6 dana imam do kraja) . Koliko bi jos trebala smrsati po vasem misljenju, odn koliko bi trebala imati kg sa mojom visinom? Inace ovu dijetu sam dobila od nutricioniste iz doma zdravlja, ali me zanima i vase misljenje. Puno pozdrava i poljubaca: )
Odgovoreno: 25. 10. 2009.
• Poštovana,
Pre svega mislim da niste gojazni, a niste bili ni sa 58kg. Ovde je važnije što ste se hranili mešovito, poštovali režim više obroka i tako. Za žene je važan dobar unos gvožđa a meso je odličan izvor gvožđa. Rekao bih da uzimate meso (i ribu) svaki dan, makar da je to za ručak i makar da je to 30-50g, uostalom videti da se uklopi u dijetu kako je nutricionista dao. Da sam ja davao dijetu dodao bih savet da se klonite punomasnih mlečnih proizvoda a pavlake i sirni namazi su i preterano masni. Radije upotrebite ulje da pripremite ili začinite to povrće. Ne znam šta će vam oligogal. Niste rekli da li ste iole aktivni, a da jeste, rekao bih - bravo!
Pozdrav
Komentari na pitanje: #43250
• Dr Miroslav Rakočević 29. 10. 2009.
Hvala, Ivana. Kada sledeci put odete kod nutricioniste pozdravite od mene. Bas bih voleo da uspostavim kontakt radi strucne razmene misljenja oko nacina rada u domu zdravlja. Moj privatni mail remix@jotel.co.rs, ako kolege budu zainteresovane. Pozdrav.
• Dr Miroslav Rakočević 25. 10. 2009.
Da zamolim gospođicu, ako nije problem, u kom domu Zdravlja ste bili kod nutricioniste? Hvala.