Poštovana, Konsultujte se sa svojim lekarom o broju kolonija, odnosno o masovnosti infekcije, jer mali broj kolonija ne zahteva lečenje. Ako je broj kolonija znatan sa svojim lekarom tražite pravi uzrok poremećaja imuniteta, pa lečite njega. U svakom slučaju vaš osnovni pristup u ishrani, ako je to potrebno, je izbegavanje slatkih namirnica u svakom vidu, uključujući najslađe voće i sokove ili napitke sa šećerom. Opredelite se za integralne žitarice i proizvode. Pozdrav