Poštovana, Malo je mesta za odgovor, naime mogle bi se praviti poduže liste namirnica. Ako je pitanje uopšteno i informativno odgovor je da jedete mešovitu ishranu, dakle u svakoj namirnici ponaosob ima po nešto od toga što ste pitali i više od toga. Ako želite ciljano da povećate unos pojedinih vitamina, konsultujte se sa lekarom da li i za šta vam je to potrebno a onda uzmite neki od lekova ili dijetetskih preparata koji ih sadrže u većoj koncentraciji. Pozdrav