1. Pitanje broj: #42731
Postovani, interesuje me koliki je optimalan unos masti dnevno?
Odgovoreno: 19. 10. 2009.
• Poštovani,
Oko 30% , ali ne više od toga. Ne mislimo samo na vidljivu masnoću, nego na celokupni sadržaj masnoća u ishrani, dakle i onu skrivenu i u sirovim namirnicama i onu dodatu u toku pripreme.
Pozdrav