1. Pitanje broj: #42435
Imam 39 godina, visoka 155cm, 68 kg. . Zelim da smrsam. . . Secer mi je 5, 4, a ostali rezultati u granicama normale. Domacica sam trenutno, obavezno doruckujem sa decom (uglavnom musli, voce) , ali vec oko 19h, ja sam bas gladna. Sta preporucujete da konzumiram za veceru. Ne bavim se sportom, osim svakodnevnim ciscenjem i spremanjem stana (generalno svaki dan) . Ponekad sam strasno nervozna, pa mi treba nesto da gricnem, ali sta?
Odgovoreno: 18. 10. 2009.
• Poštovana,
Teško je kratko odgovoriti, niste dali mnogo podataka. Od doručka ste odmah prešli na 19 sati, na večeru, pa ne znamo ni koliko obroka jedete dnevno. Ne znamo koliko je mešovita vaša ishrana, imate višak težine ali i nedovoljnu fizičku aktivnost. Rad po kući vas može umoriti, ali par izlazaka u šetnju, u kupovinu ili park, od po 20 minuta bi čak delovalo i protiv nervoze, pored koristi da potrošite koju stotinu kalorija. Jedite tri puta dnevno, užine voćne, za večeru obavezno uključite jogurt ili mleko. Ako nemate bolju ideju, za večeru ponovite ono što je bilo za doručak.
Pozdrav
Komentari na pitanje: #42435
• Imam 22 godine, viskoka sam 171 i imam 68 kg. Vec 2 godine borim se da skinem kilazu, najvise masnih naslaga imam na stomaku i struku ja vas molim da mi pomognete kako da skinem taj visak.?