1. Pitanje broj: #42430
Poštovani, zaboravila sam da pitam u vezi atkins dijete da li može i domaći ajvar kao što piše zato što u sebi sadrži i veoma malo šećera pa mi nije jasno?
Odgovoreno: 18. 10. 2009.
• Poštovana,
Nisam stručnjak za atkins dijetu, a do sada nisam naišao ni na ajvar koji sadrži šećer: ) zar ima i takvih recepata? Slobodno pravite ajvar bez šećera, neće biti lošiji, ili pri kupovini dobro čitajte deklaracije i kupite onaj bez šećera. Mada je svako sveže povrće bolje, i ajvar će biti dobra zamena povrću u nekom od obroka.
Pozdrav