Moje pitanje je u vezi sa ishranom, vec 2 godine ne jedem posle 18h. Bila sam balerina ali vec godinu dana se nebavim nikakvom aktivnoscu, al mi je kilaza spala na 47 kilograma, visoka sam 170. Jedem normalno, dal mi je tako mala kilaza zato sto ne jedem posle 18h. I da li je to zdravo?
Poštovana, Brojke koje ste naveli govore o vasoj pothranjenosti, a to nikada nije dobro. Mozda mislite da jedete normalno, ali pad tezine koji pominjete ka zoni pothranjenosti govori da sa ishranom nesto nije u redu. Nije u pitanju vreme poslednjeg obroka. U pitanju je i koliko obroka dnevno i koliko je hrane, odnosno ukupni kalorijski unos dnevno. Nutricionista bi vam najispravniju procenu dao u vidu odgovarajuće dijete. Nemojte biti sasvim pasivni. Pozdrav