Poštovana, Ovo pitanje prelazi okvire dijetetike i prelazi u kulinarstvo: ) moje je mišljenje da šećer ne menja hranljivost paradajza, svakako dodaje na kalorijama, ali verovatno je najvažnije da popravlja ukus, neutrališe kiselinu paradajza. Ako je ovakav paradajz nekome ukusniji i lakše prihvatljiv, onda je u redu, jer paradajz i svež i kuvan predstavlja jako vrednu namirnicu. Pozdrav