1. Pitanje broj: #40418
Srdacan pozdrav! Imam 25 godina, visoka sam 168cm, i imam 49kg. U principu jako malo jedem od mesa samo piletinu. Uglavnom zitarice i povrce, corbe uglavnom. Za dorucak samo jednu bananu sa zitaricama i bademima nasjeckanima i solju mlijeka. Pa nekad ne jedem do 7 navece i tad jako male kolicine. Da li bi trebala vise jesti i imam li dovljno kilograma? Unaprijed hvala!
Odgovoreno: 29. 09. 2009.
• Poštovana,
Vaša težina, bolje reći stepen uhranjenosti je nezadovoljavajući, odnosno manji od nekih normalnih vrednosti. Posetite nutricionistu da dobijete balansirani plan ishrane, sa povećanim unosom kalorija, da bi u narednim mesecima popravili težinu. Ovakav pristup vam omogućava da preko ishrane maksimalno popravite zdravlje, odnosno utvrdite opštu otpornost. Izbor namirnica koji ste naveli je dobar, ali i kaloričnost hrane za vas je bitna.
Pozdrav