1. Pitanje broj: #40230
Bavim se sportom redovno smanjila sam unos secera i soli kao i testenina, visoka sam 168 cm a teska 65 kg, zelim da smrsam 7 kg ali nikako ne uspevam da izbalansiram ishranu. Da li mi mozete objasniti kako da se hranim i kako najbrze da dodjem do vitke linije? Hvala! (volim voce i povrce, samo jako slabo konzumiram meso jer ga ne volim)
Odgovoreno: 29. 09. 2009.
• Poštovana,
Zaista je najbolje da potražite nutricionistu. Možda ćete čuti neki koristan savet. Na primer težina vam je odlična. Dalje, šećer i testenine su predstavnici šire grupe hrane koja je izvor ugljenih hidrata, dakle ima ih još o kojima treba voditi računa u ishrani. Dalje, ugljeni hidrati bez obzira kako se zovu moraju biti zastupljeni sa barem 50% kalorija dnevno. Dalje, porazgovarajte o tom slabom unosu mesa. Šta to znači, ne jedete ga svaki dan? Ima i drugih izvora proteina, ali i meso ima izrazit značaj u ishrani pogotovu osoba koje se bave sportom. Čuli ste za vrednost ribe? Za mene je i riba - meso.
Pozdrav