1. Pitanje broj: #38492
Molim vas imam problema sa viskom kilograma ugojila sam se 30 kg, interesuje me da li u nisu postoji ustanova koja radi test intolerancije na hranu i da li ta metoda uopste pomase pri regulisanju kilograma.
Odgovoreno: 11. 09. 2009.
• Poštovana,
Test intolerancije je jedna priča, a gojaznost i regulisanje kilograma je druga priča i nemate potrebe da ih mešate. Prvi deo odgovora je, koliko je meni poznato, neolab u nišu, a drugi deo je poseta nutricionisti i vaša volja da da primenjujete neke zdrave navike. Nutricionustu u nišu imate u zavodu za javno zdravlje i u domu zdravlja, a za privatno nisam siguran.
Pozdrav