Poštovani,
Ne znam da li imam
idealnu težinu pa bih Vas molila da mi kažete da li je to
normalna težina visoka sam metar i 60 cm a teška sam 54. Ali bi Vas još nešto zamolila htela bi pravilno da se hranim jer jedem slatkiše pijem gazirana pića. Volela bi da mi napravite
pravilan način ishrane.
Unapred hvala.
Poštovana,
Najpravilnije je da se javiš
nutricionisti - dijetetičaru. Ja odavde mogu reći da imaš dobru težinu i da si svesna da nije
pravilna ishrana unositi mnogo slatkiša i slatkih pića. Počni od toga da smanjiš slatkiše količinski a da neki dan bude i bez slatkiša. Radije pojedi puding, sutlijaš ili voćnu salatu. Slatka pića neka budu voćni sokovi ali ni njih dnevno ne više od 1-2 čaše. Za svaki obrok uključi nešto od povrća, za užinu voće. Najmanje sat vremena saberi od različitih fizičkih aktivnosti. Budi uporna.
Pozdrav