Visoka sam 150, imam 40 kg. Ranije sam imala oko 50 i za 3, 4 godine se to smanjilo na 40. Volela bih da se ugojim ali ne znam kako. Pocela sam da pijem mleko, jedem slatko, masnije, da imam vise obroka u toku dana sto ranije nije bio slucaj, nista od toga ali se ugojim mozda 2, 3 kg i opet vratim na staro. Zdrava sam totalno i ne znam sta mi je. Ako mozete da mi pomognete bila bih vam vrlo zahvalna. Unapred hvala.
Poštovana, Dobar je pristup koji ste opisali, ali kada kažete kako dodate pa izgubite težinu to liči da ne jedete uvek tu veću količinu hrane već se vraćate na staro. Ne znamo kakva vam je fizička aktivnost u toku dana. Mnoge mršave osobe u toku dana popiju mnogo sokova ili slatkih napitaka pa čak i u toku glavnih obroka što mislim da nije dobro jer produžuje i otežava varenje a može dati i osećaj sitosti pre nego što je obrok pojeden. Pijte tečnosti ili pola sata pre obroka ili 1, 5 sat posle, da se kvalitetan obrok svari bez ometanja. Ne znam koliko imate godina, ali konstatacija da ste počeli da pijete mleko je za diskusiju. Morate svakoga dana imati 2-3 porcije mlečnih proizvoda (mleko, jogurt, sir) bez obzira na stanje uhranjenosti. U protivnom ste kandidat za osteoporozu u pedesetim godinama. Pozdrav