1. Pitanje broj: #36932
Poštovani,
Moj otac ima tumor pluća. Preporučuje mu se dijeta po krvnoj grupi 0. Kakvi su efekti toga?
Hvala, Nebojša.
Odgovoreno: 19. 08. 2009.
• Poštovani,
Jako bih voleo da naučim nešto novo, recimo koji su to lekari koji zagovaraju ishranu po krvnim grupama ako već nutricionisti to ne čine?! Ishranu po krvnim grupama uveo je izvesni dr adamo, koji nije završio medicinske nauke, nije lekar i nije radio u medicinskim ustanovama. Pošto sam ja završio medicinske studije mogu reći da mi je ishrana po krvnim grupama potpuno strana, ne zato što se to ne može naučiti već zato što nema medicinskog utemeljenja.
Pozdrav