1. Pitanje broj: #36819
Poštovani,
Kako najbrže smršati? Trebao bih da izgubim nekih 10kg.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 19. 08. 2009.
• Poštovani,
Treba da dobijete dijetu od nutricioniste, na osnovu njegove procene Vaše uhranjenosti. Ako mršavite kako treba, 3-4 kg mesečno smršaćete za tri meseca. Ako mislite da smršate 10 kg za dve nedelje, to ćete verovatno već naći u nekom popularnom časopisu.
Pozdrav.