Poštovani,
Odgovor je i da i ne :) da - ukoliko zbog
smanjene ishrane u dužem periodu, uz
nedovoljni unos belančevina organizam počne da troši sopstvene belančevine tj mišiće. Ne - ukoliko Vam je ishrana balansirana tako da je jedino kalorijski siromašnija, sa dovoljno proteina i ukoliko istovremeno imate
redovne fizičke aktivnosti tako da Vam mišići ne atrofiraju. Nikada ne želimo da se smanjuje mišićna masa.
Pozdrav.