1. Pitanje broj: #36152
Poštovani,
Imam 32 god, 190cm, za oko 1 god smršao sam sa 167kg na 90kg nisam išao kod nutricioniste već sam iz ishrane izbacio pljeskavice, slatkiše, sokove. Sada se osećam super vozim bicikl. Analiza krvi: glukoza 4.52, tbil 22.7, holesterol 4.08, hdld 1.73, ast 19, alt 13, alp 49, trigliceridi 0.61, ldl-hol 2.07, non-hdl 2.35, kardio rizik 2.36, atero indeks 1.20 da li su dobri nalazi?
Hvala!
Odgovoreno: 12. 08. 2009.
• Poštovani,
Bravo! Cenim kada čovek pokaže inicijativu u pravcu pozitivnog ponašanja, odnosno očuvanja zdravlja. Primer kako mnoge stvari moraju prvo biti razrešene u glavi. Održite to kako radite.
Pozdrav.