1. Pitanje broj: #35908
Poštovani,
Imam 48 godina, visinu 168 cm, težinu 70 kg. Redovno i rekreativno se bavim pilatesom i hodanjem u prirodi. Koja je preporučena kilaža za moje godine? Koliko je preporučen dnevni unos kalorija imajući u vidu da se bavim menadžerskim poslom i navedenom rekreativnom aktivnošću?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 17. 08. 2009.
• Poštovana,
Imate dobru težinu, ali ni kilogram više :) imate prostora za regulisanje težine ali prema cifri 60. Nemam iskustva sa pilatesom u smislu energetske potrošnje, ali mislim da te vežbe ne zahtevaju intenzivan napor. Sa 2000-2200 kcal išli bi polako ka cifri 60.
Pozdrav