Poštovani,
Imam 16 godina i imam
problem sa težinom. Mnogo sam
mršava i imam 47 kg. Sve sam pokušavala da se
ugojim ali ne mogu. Jedem normalno ali kilaža neće da mi se poveća. Da li je to normalno? Plašim se da nemam neke poremećaje u organizmu i molim Vas recite mi šta treba da uzimam za debljanje.
Hvala puno!
Poštovana,
Ako ste sve pokušavali da se ugojite, da li to znači da ste išli na
pregled i razgovor kod nutricioniste? Ako niste - idite! Dobićete plan ishrane primeren Vama. Onda sledite te upute dugoročno pa onda kažite kako ste sve pokušali. Ovako govoreći, recimo da umesto normalno treba da jedete više, možda i više nego što Vam apetit diriguje; recimo dodajte jedan obrok više i bar jednu užinu više pa svesno - planski unesite više hrane nego do sada. Od voća češće banana (samostalno ili kao mlečni šejk) i suvo voće su više kalorični, jedite ih radije nego komlikovane kolače i torte, takođe unosite više zrnastog - koštunjavog voća, svakodnevno. To je
visoko kalorična hrana, masna ali sa najzdravijom mogućom masnoćom.
Pozdrav