1. Pitanje broj: #34535
Poštovani,
Možda će Vam moje pitanje biti čudno, ali vjerujte da nisam uspjela naći odgovor stručnog lica. Naime, držim djetu, i bavim se sportom, u nadi da ću skinuti višak kilograma koje sam dobila tokom trudnoće, i zanima me, pošto je sad njihovo vrijeme, da li lubenice i breskve goje?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 23. 07. 2009.
• Poštovana,
Pravi odgovor je da ne goji neka, jedna, bilo koja namirnica nego goji višak kalorija, odakle god on došao, bilo od preterane upotrebe jedne ili više namirnica u kombinaciji i tako svakodnevno u toku više meseci. Dakle, lubenice i breskve ne goje ako ih jedete umereno, a za Vas umereno može biti oko 500-600 grama tog voća podeljeno u dve užine, uz ostalu mešovitu ishranu.
Pozdrav