1. Pitanje broj: #34436
Poštovani,
Interesuje me da li može od lekova za smirenje da bude visok holesterol ldl6.54, hdld 1.18 tg 1.72 chol 8.5 šta bi ste mi savetovali kako da skinem imam i Kolitis pa mi ne odgovaraju svi lekovi a i čir na 12 crevu inače sam nervozna i pored lekova za smirenje molim Vas odgovorite.
Unapred zahvalna.
Odgovoreno: 22. 07. 2009.
• Poštovana,
Imate više stanja koja zahtevaju lečenje pa je to nužno, a za holesterol se moramo pobrinuti preko ishrane, koliko je to moguće. Smanjite slatkiše, pogotovu one spremljene na jajima, margarinu, maslacu; izbacite žumanca, maslac, tvrde margarine, mast, sve punomasne mlečne proizvode; mesa bez vidljive masnoće uzimajte i eventualno šunke u crevu pileće-ćureće; puno povrća i voća - ona koja podnosite obzirom na kolitis, nemasna peciva itd. Primenjujte stalno, pa i kada bi holesterol bio smanjen.
Pozdrav.