Poštovani,
Imam problem jer nikako
ne mogu da se udebljam. Radila sam sistematski pregled ali sve pretrage su dale odlične razultate. Pokušavala sam na razne načine ali ni jedan nije davao rezultate. Obzirom na to da sam visoka 165cm moja težina nije normalna. Molim Vas da mi kažete šta bi bilo najbolje za mene, jer vrlo često u posljednje vrijeme padam u depresiju i imam manjak samopouzdanja.
Hvala unapred.
Poštovana,
Oko
depresivnog raspoloženja pitajte psihijatra, uz nešto širi opis. Niste napisali da li su Vaši pokušaji da smršate išli i preko nutricioniste i da li ste te upute sledili. Niste napisali svoju težinu, što je minimalni podatak da bi smo o
stepenu uhranjenosti uopšte mogli dati procenu. Kako god bilo, ako ste motivisani, nađite nutricionistu sa medicinskim obrazovanjem radi pracilne procene uhranjenosti i da bi dobili pravilno strukturiranu dijetu.
Pozdrav