Poštovani,
Dijagnoza sa kojom sam pustena iz bolnice je
colica abdominalis. Test na
okultno krvarenje je pozitivan. Čekam test na
helicobakter i imam zakazanu rektostokipiju preporučena mi je dijeta pa me zanima šta konkretno mogu od namirnica da koristim?
Hvala unapred.
Poštovana,
Najbolje bi bilo da je lekar koji Vam je predložio
dijetu i objasnio šta pod time misli, ili da ste se vi setili da ga opomenete kako Vam to nije jasno. Predložio bih da pitanje postavite gastroenterologu.
Pozdrav