Poštovani,
Da li možete da mi pomognete da
povratim par kilograma?! Jedem normalno ali sam bila više pod stresom u poslednje vreme! Čini mi se da sve više i više
gubim apetit! Možete li mi reći šta je najbolje za apetit?! Probala sam
oligovit, beviplex i centrum, ne pomaže!
Unapred hvala, Ivana
Poštovana,
Počeo bih od toga da
emotivno stanje rešite uz pomoć psihologa, psihijatra ako ne može drugačije. Onda u odnosu na vaš stil ishrane da dodate još jedan obrok, pa neka je 4-5-6 obroka ukupno u toku dana. Ako treba otidite kod nutricioniste da proceni
stepen uhranjenosti i eventualno da
dijetu - plan ishrane prilagođen vama. Ako nemate apetit - ješćete planski. Sa mešovitom ishranom, puno povrća i voća, kalorijski jačom, verovatno nećete imati potrebe za preparatima kakve ste naveli.
Pozdrav.