1. Pitanje broj: #33739
Poštovani,
imam 26 godina, visoka sam 1.77cm, a težina je 54kg. Interesuje me vaše mišljenje da li kao stručnjak smatrate da je potrebno povećati težinu (i ako jeste na koji način, šta bi trebalo povećati u ishrani) jer bi možda moj organizam nakon toga postao jači i otporniji ili? Nemam nikakvih problema što se zdravlja tiče, trudim se da se hranim što je zdravije moguće a isto tako dosta sam aktivna (trčanje, dugometražno hodaje tj u stalnom sam pokretu). Unapred se zahvaljujem na odgovoru.
Srdačan pozdrav
Milica
Odgovoreno: 12. 07. 2009.
• Poštovani,
da, ima mesta i potrebe za povećanjem težine. Sa unošenjem raznovrsnih namirnica u količini sa kojom bi došlo do povećanja težine uneli bi više raznih hranljivih materija, pa bi povećali i stabilizovali otpornost organizma. Šta da jedete? Pošto treba unositi raznovrsnu hranu a vi ste i aktivna osoba - povećajte sve :) izuzetak su jako masne namirnice a slatkiši umereno. Jedite više od 4-5-6 obroka dnevno. Tačniju strukturu ishrane po grupama namirnica bi dao nutricionista polazeći od vaše sadašnje težine.
Pozdrav