1. Pitanje broj: #33639
Hteo bi da pitam u vezi ishrane! Ako možete da mi kažete kakva ishrana bi trebala da mi bude ujutro popodne i uveče? I interesuje me šta da jedem za jake zglobove i ligamente?
Odgovoreno: 11. 07. 2009.
• Poštovani,
vaše prvo pitanje je dosta uopšteno i pretpostavljam da vas interesuje zdrava redovna ishrana, s tim da ništa ne znamo o vašim navikama u ishrani, ni o konkretnom stanju uhranjenosti. Ovde je malo mesta da se tako široko priča o ishrani a verujte u mom redovnom radu o pitanju kako ste ga postavili razgovarali bismo najmanje pola sata. Drugo pitanje: mislim da je jačina zglobova i ligamenata urođeno svojstvo na koju nema uticaja neka, jedna il dve pojedinačne namirnice. Ali fizičko vežanje bi bilo od koristi. Pitanje jačine ligamenata postavite fizijatru ili spec sportske medicine.
Pozdrav