Posle tragedije u porodici ugojila sam se 15kg. Da li mi možete preporučiti neke tablete za mršavljenje posto redukcijom hrane ništa ne postižem?
Unapred zahvalna
Poštovana,
dali ste premalo podataka, pogotovo kako ste izveli redukciju hrane. Posetite lekara - dijetetičara kako povodom ishrane koja je primerena baš vama, tako i povodom saveta o preparatima. Od preparata ne očekujte čudo, neki ipak zahtevaju istovremenu korekciju u ishrani.