Dobar dan! Ovako ja mislim da ja patim od anksioznog poremecaja,kada sam krenuo u prvi srednje svi su me maltretirali,Dan danas kada sam zavrsio skolu se ne osjecam dobro stalno uzimam tablete za smirenje.Tesko mi je o meni svi pricaju lazi,govore da se ja svega bojim,i onda mi se u mom rodjenom gradu svi smiju ne mogu naci prijatelja niti djevojku.Svaki dan razmisljam o tome da se ubijem ali ne mogu imam brata i dvije sestre jako smo vezani.Kad sam bio djecak imali smo stadion u naselju gdje zivim i moji dva najbolja prijatelja bi dosla po mene svaki put da igramo nogomet zajedno,ali moj otac bi ih otjerao ja sam bio tako tuzan plakao bih u sobi.Danas mi svatko govori sto hoce a ja sutim kao da nisam ni ziv svi me vrijedjaju a ja trpim tracaju o meni ali ja to mogu podnijeti mislim bar tada sam mogao.U srednjoj skoli sam sam stajao ispred skole ne druzeci se ni s kim i osjecam da gubim snagu volju za zivotom,padam u depresiju.Razmisljam o samoubojstvu,ali sam razmisljao da njih sve poubijam ali ne ide mi se u zatvor.Mozete li mi pomoci.Hvala najljepsa unaprijed!!

Odgovoreno: 30. 05. 2022.
• Poštovani dobar dan,
Nasleđe kao i sredinski uslovi utiču na način kako će se neko formirati kao osoba. Na pojedine stvari ne možemo uticati (ko su nam roditelji i sl.), a na druge možemo. Vremenom kako odrastamo sve je više stvari na koje možemo uticati i menjati. Vi se uzrasno nalazite na prekretnici pa je težina onogo što osećate i sa čime se suočavate razumljiva.
Prema svemu što ste naveli izlaz i rešenje možete pronaći kod stručnjaka koji se bave mentalnim zdravljem. Na prvom mestu trebate se obratiti psihijatru radi procene i eventualnog određevianja terapije koju će svakako podržavati i pratiti odlasci psihoterapeutu. Ukoliko u Vašem mestu ne postoji centar za mentalno zdravlje možete tražiti uput za najbliži. Kada to učinite bićete zahvalni sebi.
Srdačan pozdrav.