Poštovani, unapred vam se zahvaljujem na ukazanoj pomoci.... Moj problem je u tome sto se osecam toliko jadno, bedno, toliko sam pod stresom. Studiram i dalje fakultet koji traje 6 godina, davala sam sve u roku ali u sestoj godini naglo prestajem da ucim, ne znam zasto, ne znam zbog cega, jednostavno samo sam putovala, radila studentske poslove i kao usput nesto iscitavala. Sve ovo je rezultiralo time da ja sada moram da otplatim studentski kredit ciji je iznos 4.500e i jako sam pod stresom zbog toga. Sta ako se ne zaposlim odmah nakon zavrsetka, to su ogromne pare, u glavi mi je da sam idiot, gledam ljude oko sebe koji su zavrsili u roku i samim tim kad zavrsis u roku ti si oslobodjen vracanja kredita. Ne znam zasto sam sebe ovoliko izneverila. Toliko sam postala opsednuta kreditom, fakultetom, jos nisam zavrsila fakultet i stresiram se i zbog toga, kao neka jadnica sam po svim parametrima. Sve to utice i na moju vezu i drugove, nemam vise zelju ni sa kim da budem jer me ovo izjeda, osecam se kao da sam sama sebi lupila samar, toliko mrzim sebe, toliko brinem o tome kako cu vratiti, ko ce mene zaposliti kad sam ponavljac, nemam neke ocene....
Osecam da ovo vise nisam ja....

Odgovoreno: 19. 04. 2022.
• Poštovana,
Kada bi smo u životu znali kada ćemo da padnemo mi bi smo se bolje pripremili, ali to najčešće nije slučaj. Sopstvene greške nas uče bolje i trajnije nego kada samo posmatramo tuđe.
Osim kada se zapošljavate u naučnim institucijama ili ostajete na fakultetu, dužina studiranja i prosek nisu nešto što zanima poslodavce. Njih zanima kako radite, koliko brzo učite, da li ste vredni i pouzdani.
Kredit koji se primali u delovima, takođe je moguće u delovima i vraćati. Sa te strane niste na gubitku već na istom. U teškim životnim situacijama najvažnije je setiti se da nam je zdravlje najvažni stvar i da je ljudska rezilijentnost izuzetno velika. Kada pogledate šta ste do sada postigli jasno je da ćete uspeti da postignete to želite.
Srdačan pozdrav!