Postovani, imam devojcicu od punih 10 godina kojoj je jako dobar drug iz odeljenja rekao da mu se svidja. Na nju je to ostavilo veliki utisak i izazvalo jake emocije sa kojima ona ne ume da se snadje. Ona sad tog decaka ne moze da pogleda, ne zeli da bude u drustvu sa njim, prezire ga i mnogo joj je tesko. Kako da je posavetujem i sta da joj kazem?

Odgovoreno: 11. 03. 2022.
• Poštovana,
Manje je važno šta ćete joj reći od toga šta ona ima Vama da kaže. Dakle, slušajte i ponudite razgovor. To ćete najbolje učiniti otvorenim pitanjima: Kako si? Da li ti se priča sa mnom o nečemu? Kako se osećaš?...
Uz ova pitanja pokažite strpljenje i staloženost u smislu da ste tu za kada god ona bude spremna da razgovara.
Ukoliko je spremna da sluša možete sa njom podeliti svoje iskustvo koje ste imali sa dečacima u školi u njenim godinama.
Srdačan pozdrav!
Komentari na pitanje: #195549
• Milena Petrovic 14. 03. 2022.
Hvala na brzom odgovoru. Sve ovo sto ste naveli inace radim, tako je i pitam i trudim se da budem podrska. Ne znam sta vise da ponudim od slusanja, a ona me uvek na kraju razgovora pita za neki savet.