Postovani, Imam 28 godina, imala sam 7 seksualnih partnera, neke veze su bile duge, a neke su trajale samo 2 meseca, prvi odnos sam imala sa 18 godina. Ne mogu da se nosim sa cinjencom da sam imala toliko momaka, osecam krivicu, osecam da ne vredim, kajem se zbog nekih odnosa, nisam trebala to da uradim. Smatram kako mi je zivot unisten i da nijedan momak nece zeleti da ozeni devojku koja je imala toliko momaka plus jos neke veze u kojima nisam imala seks. Ne znam sta da radim, osecam se toliko lose, strah me je uopste da ulazim u nove veze jer se plasim kako ce to biti jos samo jedna veza u nizu koja se nece zavrsiti brakom, ispadam losa devojka, a zapravo oduvek sam zelela jednog muskarca do kraja zivota i posle svake veze se slomim jer znam da moram ulaziti u novi odnos. Poslednja veza mi se nedavno zavrsila i totalno sam unistena, obeshrabljena sam, placem svaki dan, odustala sam od zivota, imam nisko samopouzdanje i samopostovanje, stidim se same sebe i plasim se misljenja drugih ljudi jer ce misliti da sam laka devojka.

Odgovoreno: 14. 01. 2022.
• Poštovana,
Vremena u kojima su živele neke prethodne generacije su prošle. U današnjem svetu, osim što nije zabranjeno, poželjno je da mlade osobe pre braka ulaze i izlaze iz većeg broja veza i na taj način izgrađuje sebe i svoje vrednosti bez pritiska i društvenih predrasuda. Ovo podjednako važi za maškurce i za žene.
Biti u vezama znači da ste poželjni i da umete da delite. To je vrednost i vrlina. Svakako je bolje prolaziti kroz više veza nego kroz više loših brakova što bi za sobom povlačilo i više razvoda. Čudno i upadljivo je danas kada neko ko ima više od 25 godina nije imao emotivnu vezu, osim u slučaju kada je to sam želeo.
Ono što eventualno možete je da produžite period između dve veze kako bi ste prošli do kraja kroz fazu razvezivanje od prethodnog partnera. Nova veza je nova prilika i ne zavisi nikada samo i isključivo od Vas već i od Vašeg partnera da li će ona prerasti u brak.
Srdačan pozdrav!