Postovani, imam 29 godina. Prije nekoliko mjeseci sam raskinula vezu sa momkom, to me je potpuno slomilo, kap koja je prelila casu. Prije njega sam imala dosta propalih veza, vise nemam snage da ulazim u nove odnose jer smatram da ce svaki propasti. Samopouzdanje i samopostovanje mi je potpuno unisteno, ne volim i ne cijenim sebe. Pocela sam da mislim kako niko nece htjeti da me ozeni jer sam imala 7 seksualnih partnera,zivim u maloj sredini gdje se svi znaju, a najveca mi je zelja da se udam i da imam porodicu. Pored toga nemam posao, sve frendice se udale, kod kuce sam po cijeli dan placem, vise ne mogu da podnesem taj osjecaj da mi je zivot propao i da sam sama na svijetu, da nemam nikakvu buducnost. Sta mogu da uradim da mi bude bolje, nisam u mogunosti da idem na psihoterapiju?

Odgovoreno: 19. 12. 2021.
• Poštovana,
Verovatno ste do sada puno puta čuli pridikovanja kako je u Vašim godinama Vaša baba imala već troje dece. Na sreću Vi niste Vaša baba, niti je ovo vreme u kome je ona živela. Umesto da gledate na drugarice koje su se udale, možete se fokusirati na sebe i na mladiće koji imaju slične životne vrednosti poput Vas. Dobro je da prepoznajete svoja osećanja, kao i to da ste otvoreni za psihoterapiju. Određeni broj terapeuta imaju posebne termine za probono rad. Takođe, postoje udruženja koje psihoterapiju pružaju besplatno ili po simboličnim cenama online, a tu su naravno i kolege koje rade u državnim ustanovama za mentalno zdravlje.
Srdačan pozdrav.