Poštovani, apsolvent sam medicine, davala sam sve u roku ali sada sam nažalost zatajila sa učenjem i morala sam upisati produženu, dakle završiću tek sledeće godine. Mene ovo mnogo opterećuje, u glavi mi je da mene niko neće zaposliti jer nemam čime da se istaknem na CV-ju, nisam diolomirala u roku, prosek mi nije neki vau nego 8,5...toliko ima boljih od mene, imam osećaj da sam sve u ovoj poslednjoj godini upropastila sebi. Profesori su nam isto na fakultetu pričali kako je konkurencija ogromna i da moramo biti jako dobri studenti ako želimo išta u životu da postignemo.. Takodje, povremeno sam morala raditi kako bih finansirala sebe tako da minse sada vrti po glavi to kako ja ustvari i ne treba da završim jer nemam dovoljno znanja da ja lečim nekoga. Bila bih zahvalna na nekom konkretnom savetu, da li su ova moja razmišljanja realna, da li sam ja uništila svoju karijeru....

Odgovoreno: 19. 12. 2021.
• Poštovana,
Vaši profesori mogu biti u pravu ako pričaju za sebe/ o sebi i za druge koji isključivo žele da nastave svoju akademsku karijeru i da ostanu na fakultetu. Za sve ostalo, pa čak nekim delom i za to, učenje i usavršavanje kroz sticanje iskustva u praksi je nezamenljivo. Izguglajte kako je sa fakultetom prošao Nikola Tesla. Veštine životne koje ste sticali tokom rada i studiranja su Vaše najveće postignuće koja će Vam olakšate snalaženje u svetu nakon završetka studija. Prihvatanjem odgovornosti stiče se zrelost koja vodi ka autonomiji. Na pravom ste putu.
Srdačan pozdrav.