1. Pitanje broj: #13732
Dobar dan,
da li je tačno da ću se ugojiti ako jedem pre spavanja? Malo sam punije građe, a stalno sam noću gladna, pa se baš brinem da ne nabacim koji kilogram više.
Unapred hvala
Odgovoreno: 27. 10. 2008.
• Draga Aleksandra,
Nije tačno da ćete se ugojiti ukoliko jedete pre spavanja. Ako je zalogaj pre spavanja ono što Vašem telu treba, slobodno se poslužite, jer samo zbog njega nećete dobiti kilograme, a moći ćete mirno da spavate