1. Pitanje broj: #9566
Evo sta sam nasla na forumu vaseg sajta o Nera dijeti: U pitanju je javorov sirup i onda se na bazi njega priprema neki napitak koji se pije, a čitava dijeta se bazira samo na unosu tečnosti. Kupuje se kao Nera sirup u prodavnicama zdrave hrane i mesanjem sa limunom i vrlo malo aleve paprike (bolje ljute) priprema se naptiak. Za vreme drzanja ove dijete pije se napitak, slana voda sto vise i caj od nane. Pije se i caj od krusine ujutru i uvece. Moje pitanje je: koliko je zdrava, zasto treba uraditi analizu krvi i kome je preporucljiva? Ljudi na forumu se hvale fantasticnim rezultatima za kratak vremenski period...
Odgovoreno: 02. 09. 2008.
• javorov sirup je dodatak ishrani i pomaže mrsavljenju. Kombinacija koju navodite je stetna za ljude sa visokim pritiskom i slabim bubrezima, a analiza krvi se radi kod svih redukcionih dijeta po pravilu. Ne zaboravite da enma mrsavljenja dok se n epotrosi vise nego se unese, dakle povecana fizicka aktivnost i manje unetih kalorija su kljuc uspeha, a kako do toga doci naravno da nije lako i sve sto pomaze dobro doslo.