1. Pitanje broj: #9064
Postovana doktorka, Student sam i zivim sam. Posto nisam preterano vest u spremanju kuvane hrane, imam problem sa pravilnom ishranom. Trudim se da ne preskacem obroke, jedem manje a cesce zbog akutnih dispepsicnih problema. Mozda pitanje i nije na pravoj adresi, ali me zanima da li postoje vitamini ili minerali koje treba da unosim u organizam, premda ih ne unosim cesto preko hrane i da li je uopste izvodljivo hraniti se pravilno u uslovima preteranog angazovanja i samostalnog zivota? Hvala unapred.
Odgovoreno: 10. 09. 2008.
• Naravno da je mopguce. Mozete da koristite Probiotik dva do tri meseca godisnje, omega 3 kiseline i kombinacije sa C vitaminima. Jedite sto vise salate i svezeg vocai pijte prirodne sokove. Slatkise svedite na najmanju mogucu meru i ukoliko su Vam potrebni detalji posetite strucnjaka