1. Pitanje broj: #8991
Postovana doktorice Maja, imam veliki, dugogodisnji, i izgleda neresivi, problem sa gojaznoscu. Visoka sam 160cm, teska oko 82kg, i znam da postoji potencijalni rizik od oboljevanja od npr. dijabetesa ili nekih srcanih bolesti, ali eto, i dalje jedem sve sto mi se nadje na putu - nezavisno od toga da li je ukusno ili nije, da li je sveze ili ne... Ne znam kako da utvrdim da nije mozda bulimija u pitanju, ili je sve to \"prezderavanje\" na nervnoj bazi - ali definitivno nesto tu nije u redu. Nesrecna sam zbog svog izgleda, odavno nemam momka, a najteze mi pada sto farmerice nisam nosila 5 godina! Mastam o vitkoj figuri i nadam se cudu i princu na belom konju. Molim Vas, sta mi savetujete, psihologa, dijeteticara...kako da izadjem iz zacaranog kruga? Hrana i cigarete-depresija-hrana i cigarete... Hvala unapred !
Odgovoreno: 08. 08. 2008.
• Bulimiju sigurno nemate , to je dobra vest, obyirom da se radi o oybiljnom psihijatrijskom poreme\'aju. Medjutim, losa je vest sto bez dugorocne dijete, koja ne mora da bude rigorozna, za Vas nema spasa. Najbolje je da imate individualno propisanu dijetu, koju bi kontrolisao strucnjak u koga Vi imate poverenje.jedino dobar odnos pacijent/terapeut daje dobre rezultate, inace carobne dijete nema.Javite se najblizem Savetovalistu za ishranu.Ukoliko je potrebno, moye se ukljuciti psihoterapeut, da biste poradili i na svom samopouzdanju.Problem nije neresiv, verujte!